Mesterséges intelligencia segít a közigazgatásban és az ügyintézésben
Országszerte több mint négyszáz helyszínen érhetőek el a Mesterséges Intelligencia Asszisztens (MIA) Pontok, amelyek érintőképernyős eszközein könnyen, gyorsan, ügyintézői beavatkozás és sorban állás nélkül, elektronikusan intézhetünk el különböző ügytípusokat. A Széchenyi 2020 Közigazgatás- és Közszolgáltatás- fejlesztés Operatív Programjának támogatásával egy európai szinten is egyedülálló, hibrid – a személyes és az elektronikus ügyintézési tér között hidat képező – platform jöhetett létre. Az elmúlt időszakban jelentős előrelépést sikerült elérni a mesterséges intelligencia, illetve a legkorszerűbb technológiák gyakorlati … Bővebben: Mesterséges intelligencia segít a közigazgatásban és az ügyintézésben
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba